Martin Sjardijn on Wed, 9 Jan 2002 02:32:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] ingestorte negatie

beste nettimers,
ik wil het niet hebben over de eeuwig kleinzielige houding
van de instellingen/goeperingen in onze samenleving.
Lees bijvoorbeeld brieven van van Doesburg na een lezing
in de Haagsche Kunstkring. Er is in wezen niets veranderd.

Wel wil ik kwijt dat ik blij ben met het instorten van de TT's als
symbool van de negatie van de armoede rond NY city en daarbuiten.

met groet, PD Martin Sjardijn

Holland Digital Artlab
Paviljoensgracht 44a
2512 BR Den Haag