Marianne van den Boomen on Sun, 2 Dec 2001 22:01:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] VIRUS: Och, de hofmeester is niet onmooglijk Een.

Op 02-12-2001 (12:15) schreef Peter van der Pouw Kraan (peter@xs4all.nl):

> Overigens is dit het 21-e virus dat ik dit jaar per e-mail ontvang. Dat

Prijs jezelf gelukkig - 21 maar in 11 maanden! Die score haalde ik
alleen al in de afgelopen 4 dagen (bijna allemaal Badtrans). Bij de
Groene Amsterdammer ontvangen we er zo'n drie á vier per dag. Marja
Oosterman wordt ook helemaal gek van de permanente stroom virussen die
ze binnenkrijgen van hun event-aanbieders voor de Agenda van
Nederland.

Regelmatig updaten van antivirussoftware helpt nauwelijks; de meeste
mensen realiseren zich niet dat dat betekent: eens per week updaten.
En dan nog, dat helpt ook niet als mensen klakkeloos klikken op
attachments. Het enige dat helpt is nooit klikken op een ongevraagd
attachment. Maar dat is een hopeloze beschavingsmissie, vrees ik.

dag dag

Marianne

Marianne van den Boomen
boom@xs4all.nl