Peter van der Pouw Kraan on Sun, 2 Dec 2001 12:13:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] VIRUS: Och, de hofmeester is niet onmooglijk Een.

Hoi van der Zwan en lezers van nettime.nl,

onderstaand mailtje van v/d Zwan bevatte een attachment met het Magistr.b
virus.

Overigens is dit het 21-e virus dat ik dit jaar per e-mail ontvang. Dat
maakt de kans op besmetting zonder goede en heel regelmatig geupdate
anti-virussoftware dus een stuk groter dan een besmettingskans bij vrijen
zonder condoom, waarmee het wel eens wordt vergeleken.

Veel providers verstrekken gratis anti-virussoftware.

Eigenlijk vind ik het zo langzamerhand onverantwoord om niet voldoende
voorzorgsmaatregelen te nemen. Het is even lastig om je erin te verdiepen
maar je voorkomt er een hoop uren werk mee voor jezelf en veel anderen.

At 23:45 1-12-01 +0100, you wrote:
>En ik denk, dat is maar goed ook;
>Want kende de man die pijn,
>Hoe zou hij nog voor de betrekking