Karin Spaink on Fri, 20 Jul 2001 15:20:45 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] media over acties Goteborg

On 20-07-2001 at 10:50, Francisco van Jole kindly wrote:

> Woensdag stond er een artikel op de Forum-pagina van de Volkskrant met als
> titel 'Het gelijk van de actievoerders'. De auteur was Marco Visscher,
> redacteur van Ode. Dat is dat tijdschrift dat beweerde dat AIDS geen ziekte
> is. En dat Jacques de Milano via een vuige truc een zetel in de Kamer wilde
> laten bemachtigen.

Ik ben bepaald geen fan van Ode, maar dit is flaiuw. Dat ze
in het algemeen zweverig zijn betekent niket dat ze het
daarom *altijd bij het verkeerde eind hebben, noch dat ze
niets zinnigs over politiek, topoverleg en actievoeren
kunnen vertellen. Voorts onthoud je je van *inhoudelijke*
kritiek op zijn Volkskrant-stuk. Je zegt alleen maar iets
over het blad waar hij voor werkt.

(Pas op hoor, of ik ga jou Ellen Vissers mening over
Internet aanwrijven. Visser is bij mijn weten redacteur van
de Volkskrant en schrijft wel eens heel domme dingen over
Internet.)

Wat je over Ode en AIDS schrijft, is bovendien niet waar. Ze
schreven niet dat aids geen ziekte is: ze weten aids - zoals
Duesberg ook doet - aan leefstijl in plaats van aan een
virus.

- K -

--

Efficiency is intelligent laziness.