Rasovszky Gheorghe on Fri, 11 Feb 2005 12:31:41 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] email de la teodor graur

Se pare Vlad Nanca  ca  esti iremediabil derutat. Starea ta spasmofilitica are darul de a ma agasa chiar pe bune desi nu ai nici o legatura cu punkul sau ceva care sa te justifice, macar
teoretic. Si  pe mine personal ma agasezi pentru a doua oara  fiindca in incubatorul tau mental
te autosituezi intr-o zona in care meritele tale sint inca foarte subtiri .Faptul ca am refuzat acum vreo 2 ani sa iti dau o lucrare video pentru turismul tau cultural, faptul ca undergroundul tau nu corespunde cu undergroundul meu te deranjeaza ? Faci deja politica si asta inseamna
ca esti disperat. Disperarea ta ar fi fost pentru mine un argument suficient de poetic si de   artistic ca sa te iau in seama  dar cred ca este vorba doar de isterie confectionata cu care ai decis sa iti faci taraba ta culturala.
Daca tot sti cine e idiot si cine nu in ceea ce numesti tu cultura, de ce nu publici o lista ?

P.S. Nu iti ascund faptul ca as dori sa nu imi mai pomenesti numele decit daca asta inseamna
pentru tine oxigen.