Vlad Nanca on Thu, 10 Feb 2005 23:09:26 +0100 (CET)

[Nettime-ro] email de la teodor graur

Va forwardez un email personal primit de la Teodor Graur pentru ca mi se pare ca sunt informatii publice. Expozitia cu tema muzicala este documentata aici: http://www.2020.ro/files/past/muzicala.htm - pentru cei care nu stiu despre ce este vorba. O problema totusi ramane... daca amestecam expozitia 'mea' cu expozitia studentilor si cu expozitia rasovszky+graur si alte 20 de expozitii de 'cacao' rezulta o mare varza UAPista. Tocmai problema unei incoerente curatoriale este cea mai grava.

teodor graur <dograur@yahoo.com> wrote:Date: Thu, 10 Feb 2005 13:51:56 -0800 (PST)
From: teodor graur
Subject: A35
To: vladnanca@yahoo.com

Draga Vlad,

Iti trimit,direct, informatia dorita. Galeria care gazduia Atelier 35 - nu institutia cu acelasi nume- a fost mutata, intr-adevar, din anumite motive, de cateva ori, pana a ajuns la Selari. In momentul cand s-a pus problema, sub presiune, sa se transforme aceasta sala in magazin, am propus conducerii UAPR sa preluam la HT003 gallery si evenimente in cadrul A35, cu tineri artisti eligibili pentru A35, alternativ cu manifestarile noastre. Deci, o asociere cu Atelier 35. Oricum, conducerea UAP intentiona sa scoata una din salile de expozitii pentru a-i da o alta destinatie. Asta s-a intamplat anul trecut prin septembrie. Cu toate ca am incercat sa fac aceasta informatie publica (pe nettime, prin afise la uniune), sunt inca multi care nu stiu, asa ca vom reveni cu invitatii pentru categoria celor interesati.
Actualmente, ma ocup de reorganizarea galeriei noastre. Trebuie sa-ti spun, totusi, ca nu expunem numai tineri (e o falsa problema), sau o anumita categorie de artisti, ori numai noile media. La noi, lucrurile sunt mai amestecate... Dar e adevarat ca am avut show-uri cu artisti foarte tineri cum a fost in decembrie 2004 un grup de studenti de la universitate (anul 2), cum a fost grupul tau (expo cu tema muzicala) in decembrie 2003. Am expus chiar si elevi de liceu...
Putem discuta daca doresti, iti stau la dispozitie.

Pe curand,
T.G.

http://mail.yahoo.com

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

www.2020.ro