Badea Alexandra on Thu, 27 Mar 2003 08:32:12 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Invitatie Lebensraum

STUDIOUL DE TEATRU CASANDRA

Str. Franceza nr. 9 in spatele Muzeului de Istorie din Calea Victoriei

Tel/fax 021. 315.69.75

Va invita joi 27 martie ora 19.00

 la spectacolul LEBENSRAUM - SPATIUL VITAL

de Israel Horovitz

Cu Carmen Florescu, Razvan Oprea Adrian Anghel

Scenografia Ana- Iulia Popov

Regia Alexandra Badea

Un spectacol care pune in discutie ideea culpabilitatii fata de greselile din trecut si exploatarea ei de catre mass-media si clasa politica.

“ Am dat textului o forma teatrala bizara, cerand ca cei trei actori sa joace vreo 50 de personaje. Am simtit ca orice piesa care aduce la rampa evrei, nemti si Holocaustul in acest moment al istoriei noastre are nevoie de o abordare moderna, de o noua familiarizare, atat in forma cat si in continut.” (Israel Horovitz)

 Un text despre nationalism, despre influenta mass-media, despre manipulare, un text propus cu mult curaj. » ( Timpul liber supliment la Romania Libera).

"Pusa astfel tema poate fi actuala si interesanta. Mai mult asa zice ca jena, stinghereala pe care inca o simtim cand se vorbeste despre anti-semitism, Holocaust justifica un asemenea spectacol." (Observatorul Cultural)

INTRARE LIBERA