Josephine Bosma on Wed, 21 Jan 2009 07:32:43 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] hulde

> Rationeel neig in vele zaken met Alex eens te zijn, niet zozeer
> over Obama
> zelf, als over de rol van de media, en de eeuwige terugkeer van de
> Vereenigde Staten als onze Grote Broer, nu in welwillende gedaante.
> Maar
> emotioneel sta ik het helemaal aan de kant van Josephine en van
> Rob. In
> tegenstelling tot wat heel veel, m.n. 'entellegente' ;-) mensen
> geloven en
> belijden, meestal met 'telleurstellende' resultaten als gevolg - we
> [...]

Als dit een steunbetuiging of positieve respons op mijn behoorlijk
spontane reactie op de zgn kritische stemmen om mijn heen moet zijn
(dat hulde onderaan lijkt dat te suggereren) dan is het wel een hele
vreemde. In mijn brief schreef ik het al, maar misschien niet zo
duidelijk: diegene die achter Obama staan of die de grootsheid van
dit moment wel erkennen zijn dus mensen die hun verstand niet
gebruiken. Simpele zielen. Heel fijn.

Ik laat het hierbij trouwens, want ik kan me het politiek
verantwoorde antwoord al helemaal voorstellen.

groet, en dank voor de vele onverdeeld positieve mails die ook kwamen.

*