kranenbu on Tue, 20 Jan 2009 22:05:57 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] hulde

En hij had een blauwe jas aan.

Helemaal mee eens Josephine. Ik voel me ook echt wat lichter, flink zelfs!

Hij heeft dan wel al meer dan de helft van alle poezie voor 2009
opgebruikt, maar ik gun hem alles van harte. Wat hij hier aan manische
discipline toont, daar neem ik mijn pet echt voor af. Dat hij gewoon is,
het is inderdaad een godswonder en hij hoeft al helemaal niets meer te
doen voor mij, gewoon daar staan. Meer dan voldoende,

Een taartje vandaag! Rob