Corinne Kruger on Fri, 10 Oct 2008 09:36:37 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Jaren 80 ontbreekt in canon Amsterdam

En eind jaren 80 Club Roxy ?!! Een vervolg op Aorta, georganiseerd door
Peter Giele en Inez de Jong.

De "do it yourself/fuck you I am a star" stars in the house van Club Roxy.

Veel bekende hedendaagse Amsterdamse kunstenaars zijn daar opgegroeid.

Corinne Kruger