Josephine Bosma on Fri, 10 Oct 2008 09:46:53 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Amsterdamned

dag,

Ik zal het maar op mijn griep van deze week gooien dat me ontging dat
de mail van Marleen Stikker over Amsterdam alleen ging. Het komt een
beetje doordat ik al weer jaren geleden eens een gesprek had met
Menno Grootveld over het gebrek aan aandacht voor de 'alternatieve'
jaren 80 in het algemeen (dus niet alleen op Amsterdams niveau). Ik
dacht: daar is eindelijk het initiatief om hier doorheen te breken en
van de nadruk op de Dolly Dots en Doe Maar af te komen! Maar goed,
excuses voor de beschuldiging van kortzichtigheid, want daar lijdt
natuurlijk helemaal niemand aan... ;-) En dank voor de broodnodige
spellingscorrecties.

Fijne dag,

*