Josephine Bosma on Fri, 10 Oct 2008 07:53:54 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Jaren 80 ontbreekt in canon Amsterdam

Ik ben een beetje verbaast dat na de oproep voor een symbool allerlei
voorstellen worden gedaan die eigenlijk nauwelijks symbolische waarde
hebben buiten Amsterdam. Met uitzonderingen van die anti-neutronenbom
demonstraties en de piraten dan. Ik zou zeggen: kijk es buiten je
woonplaats, of neem gewoon echt een symbool als symbool: het
kraakteken, het IKV-poppetje.

Mocht er een radiostation als symbool worden gekozen, dan stem ik op
Radio Rataplan uit Nijmegen.