Josephine Bosma on Sun, 23 Dec 2001 15:43:01 +0100 (CET)

Re: Post-traumatische-post (Was: RE: [Nettime-nl] Microsoft under attack)

> Uiteindelijk werd het dus wel baldadigheid ...

tis maar wat je baldadigheid noemt.

> http://www.buzzflash.com/analysis/2001/12/121901_Bush_Covering_Up_Terrorism.html

ergens op de duitse greenpeace website moet een verhaal staan over de
origine en motivatie achter de anthrax brieven, maar de site is erg
lastig navigeren. Ik vind het ERG vreemd dat je het rondsturen van
anthrax brieven door amerikanen blijkbaar alleen baldadigheid noemt.

De vorige keer had je trouwens een andere redenering meen ik, iets van:
het is zulk zwak spul, het is waarschijnlijk door amateurs verstuurt,
-dus- is het baldadigheid. Baldadigheid vind ik een vuilnisbak omver
schoppen of zoiets, niet mensen ziektes in welke vorm dan ook sturen.

en een zalig uiteinde  :)

*