Marianne van den Boomen on Sat, 22 Dec 2001 21:18:01 +0100 (CET)

Re[4]: [Nettime-nl] LL 22: Moraalridders

Op 22-12-2001 (17:14) schreef nettime-nl@nettime.org (nettime-nl@nettime.org):

> Dan vraag ik me af, wat is het verschil met mensen die (IRL) lid of donateur
> zijn van en de ANWB, en van Natuurmonumenten, en van Greenpeace?

O, ze zitten overal, als je eenmaal zo kijkt zie je echt een epidemie.
Maar onder de gewone passieve leden, die slechts hun lidmaatschapsgeld
overmaken, zijn ze zeldzaam. Alleen actieve leden komen in aanmerking
voor de ridderslag van e-morality...

dag dag

Marianne

Marianne van den Boomen