R.J.Reekers on Mon, 10 Sep 2001 09:31:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] EU parlement, Echelon en OpenSource

Hee Karin e.a.,

Eigenlijk vind ik je opmerking voer voor verdere discussie.

1. Als er overwegend tegen het rapport was gestemd, was de EU
helemaal een papieren tijger gebleken.
2. Geen van de EU-vertegenwoordigers -- en daar is cyanide op in
te nemen  -- begrijpt wat de (on)mogelijkheden van de
Echelontechniek zijn (... dus: hebben zich geheel moeten
verlaten op een onderzoeksrapport dat vanwege de EU-status
niet-tendentieus en niet-stemmingmakend mocht zijn.)
3. ...
4. ...

Al met al, zou ik niet anders weten hoe een internationaal ertoe
doend orgaan hier beter op had moeten reageren. Kinderachtig of
niet.
Waar het iets nieuws aangaat voor "den menschheid" zijn we
altijd kinderen gebleken. Ik wou dat zoveel kinderen hadden
mogen stemmen voor of tegen de Enola Gay, augustus '45
bijvoorbeeld.

<< Some 367 members of the European Parliament voted to support
the report, which was several years in the making, while 159
voted against and 34 members abstained at the Parliament's
plenary session in Strasbourg, France. ...  >>

"True criticism is soil for further trust is soil for true
criticism is ..."
Future Perfect -- Stanley Davis