Karin Spaink on Sun, 9 Sep 2001 21:32:17 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] EU parlement, Echelon en OpenSource

On 09-09-2001 at 21:11, Han Speckens kindly wrote:

> Afgelopen vrijdag heeft het EU parlement besloten (met 367
> stemmen) vóór het bestaan van Echelon ...

Geweldig, niet, dat je over zoiets kunt stemmen. Als ze nu
overwegend tegen hadden gestemd, zou Echelon dan als bij
toverslag zijn verdwenen?

Dit heeft een hoog kindergehalte. "Als ik mijn ogen dicht
doe, ben jij er niet meer."

- K -

--

[Religion] is not merely the opium of the masses, it is
the cyanide.