Francisco van Jole on Wed, 18 Jul 2001 02:27:24 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nlse media over acties Goteborg

At 01:43 18-07-2001 +0200, Pieter wrote:
>Ik zou zelfs willen zeggen: ik ken er maar weinig waarbij *geen* stenen
>werden gegooid. De vraag wat uiteindelijk de maatschappij veranderde laat
>ik wijselijk in het midden. Gezwam op franciscotime.nl kan het niet
>geweest zijn.

'Gezwam' als synoniem voor een poging tot discussie op een discussielijst.
Interessant. Lekker stoer ook. Dat valt me trouwens wel op aan de reacties
van de stenengooi-voorstanders, ze zijn zo lekker ouderwets macho. Maar ja
misschien hoort geweld wel bij macho's. Mannen van weinig woorden.

>Maar inventariseert u rustig verder.

Fijn dat het van je mag.

>Lees net dat er in Genua een agent gewond is geraakt door bombrief op
>politiebureau besteld.
>
>Geheime dienst of autonomen?

Uit de vraag alleen al blijkt het dat lastig is onderscheid te maken tussen
die partijen. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Maar ik vrees
dat zoiets een ijdele wens is.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com