Ana Peraica on Wed, 28 Apr 1999 09:28:22 +0100

Re: Syndicate: Hallo my name is Bond, James Bond... BTW of Budapest

>i ti meniiiiii!

: )

>ok drugi put ce mo im napravit totalnu frku....

deal!

>thnx, text se inace svidija masi svita, tako da sam zadnjih par dana
>bukvalno zasut message-ovima u kojim se listom istice moj briljantni
>literalni talent i lakoca (duhovitost) pristupa inace sumornim teskim
>zivotnim temama... hvala, hvala....

BthW; bilo bi dobro napraviti mali rijecnik i producirati ga neovisno
/com.lang. za tukce/.
Ali super je...

>Izrazi koristeni u textu su po mom vidjenju opci pojmovi opce
(kompjuterske)
>kulture dakle  siroko poznati termini ili iluzije, u textu sam uglavnom
dobro
>*vaga* svaki koristeni izraz upravo iz razloga da ne upadnem u suvise
>hermetican (za opcu publiku) programersko/hackerski jezik...

>i bolje ti je da ih neznas sve to je frustrirajuce, sa druge strane ako ih
>znas *sve* i jos ih kuzis to znaci da si vrhunski programer wizard... ;)

>ne, bit cu sedmicu dan u Osnabrück-u (EMAF) u to vrime....

nista, onda cu ja ako odem otic po balote i drvenariju na pazar! sta ti
triba; cigalin? trapula za mise? balote? vrcina od drva? rode? caplje?

>odlicna zaobilazna strategija, samo kako snimit stvar *iznutra*?, taj dio
>je mozda najspektakularniji, ne po izgledu nego po feelingu.

pa neka se neko pinku uvali u govna za dobrobit new media! sta je to
problem; obuce pidzamu i ode vlakom par stanica?