Hart gallery on Wed, 26 Oct 2011 21:10:41 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] invitatie, Vineri 28 octombrie, ora 19 / Ecaterina Vrana - Sa fiu dependenta de farduri???

Ecaterina Vrana

"Să fiu dependentă de farduri???"

Vineri 28 octombrie| 19h00

Evenimentul va avea loc la sediul galeriei din strada C.A. Rosetti, nr 25,
et.5

" (.) am vorbit cu administratorul care-a spus că miercuri seara vine cu
fochistul

 Să dea drumul la caldură. Atunci voi veni cu modelul să-mi păzească
picturile pe holul blocului

 ptr. că mi-e frică să nu se inunde toate picturile din acest atelier cu apă
şi noroi.

Mai bine îi mai dau un tel. chiar acum. Dacă se răzgîndeşte şi vine cu
fochistul mai repede,

îl rog să mă anunţe ca să mut picturile pe hol ptr. 30 de minute.

 Eu intuiam toată povestea cu frigul tocmai de aceea am semnat contractul
numai ptr. 6 luni.

 Am pictat foarte prost. Nici data trecută nu mi-am propus  să pictez
foarte bine fără nici o greşeala, nici acum.

 Mă mir şi eu cît de bună poate să fie lucrarea trecută! Nu-mi pasă dacă
pictez prost sau bine. Îmi face mare placere să storc

 toate tuburile de culori şi să intind culoarea cu mai multe cuţite. Atît."
(E.V. - extras din jurnal)

H'ART GALLERY
Str. C.A. Rosetti, nr. 25, et 5, Bucharest, Romania

t. +40 021 310 83 39

m. +40722248744

www.hartgallery.ro <http://www.hartgallery.ro/>

http://psihopompex.blogspot.com <http://psihopompex.blogspot.com/>