Valentina on Thu, 10 Jun 2010 22:10:42 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Mai bine spune-mi o poveste / Erzähl mir lieber eine Geschichte

*Vineri, 11 iunie 2010, ora 20:00 *va avea loc la* ANAID ART GALLERY
*vernisajul
expoziţiei* româno-austriece "Mai bine spune-mi o poveste / Erzähl mir
lieber eine Geschichte", artişti:**Andra Andronic, Padma Bhatt, Harem6
(Flavia Marele & Ildiko Muresan), Doroteya Petrova, curatori Diana Dochia şi
Ileana Dubovan.* Evenimentul este organizat în cadrul celei de-a 4 a ediţii
a Nopţii Albe a Galeriilor, NAG#4, galeria va fi deschisă între *20:00 -
03:00*. Publicul amator de artă contemporană va putea viziona expoziţia în
perioada *11 iunie - 11 iulie 2010.*

     *  Mai bine spune-mi o poveste / Erzähl mir lieber eine Geschichte* este
o expoziţie româno-austriacă ce sondează legătura dintre arta contemporană
şi percepţia acesteia în cadrul graficii destinate copiilor. Expoziţia se
doreşte a fi o instalaţie interactivă în cadrul Anaid Art Gallery în care
două artiste din România, *Andra Andronic *şi* Harem6 (Flavia Marele şi
Ildiko Mureşan)* şi două artiste din Austria, *Padma Bhatt *şi* Doroteya
Petrova*, mixează diferite tehnici şi imagini, pornind din sfera graficii şi
obiectului ce se întrepătrund cu sunetul, textele şi animaţiile destinate
copiilor. Copiii spun şi ascultă din ce în ce mai puţine poveşti, cărţile de
poveşti sunt adesea uitate pe rafturi.

     *Mai bine spune-mi o poveste / Erzähl mir lieber eine Geschichte* este
despre personaje de poveste, despre ilustraţiile din cărţile de poveşti,
despre a povesti şi a imagina poveşti.

     *Mai bine spune-mi o poveste / Erzähl mir lieber eine Geschichte* este
o expoziţie în care textul se întrepătrunde cu imaginea, descriind o lume de
basm în care personajul principal este chiar vizitatorul, fie ca este vorba
de copii sau adulţi.

     Evenimentul mai include şi două workshopu-ri destinate copiilor între
9-10 ani, care se vor desfăşura astfel:

   - sâmbătă: 12 iunie 2010 şi 3 iulie 2010 în cadrul Galeriei de artă
      românească a Muzeului Naţional de Artă al României
      - duminică: 13 iunie 2010 şi 4 iulie 2010 în cadrul Anaid Art Gallery.

     Participarea se face numai pe bază de înscriere, în limita locurilor
disponibile (15), doar prin e-mail, la adresa
*familii@art.museum.ro*<familii@art.museum.ro>

     Workshop-urile au fost gândite în parteneriat cu Muzeul Naţional de
Artă al României şi Dschungel Wien, Austria fiind organizate şi susţinute de
Asociaţia Art + Architecture Today, Bucureşti, România şi Kunst 365, Viena,
Austria.

     Expoziţia "*Mai bine spune-mi o poveste / Erzähl mir lieber eine
Geschichte*" va fi itinerată în Viena la Dschungel Wien - Theaterhaus für
Junges Publikum, MuseumsQuartier, în luna septembrie 2011. În cadrul
expoziţiei se vor organiza două workshop-uri destinate copiilor.

       Anaid Art Gallery vă invită să faceţi o incursiune în arta
contemporană de *luni până vineri între orele 11-19, sâmbăta între orele
10-18.  *