| f | | | | 3 on Thu, 5 Feb 2009 22:14:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] reklamele si 'artistii' servesc arta sau prostitutia ... punKt

"Maria-Valentina Iancu" <valentina.iancu@art.museum.ro>

 > cred ca nu mi-ai inteles mesajul.

Cred ca nu ti-ai inteles mesajul:

 >>  > cretinule.
 >>  >
 >>  > ai mentalitate si atitudine de provincial roman. prost, evident.
 >>  >
 >>  > p.s. cand o sa realizezi macar pe sfert din ce a reusit
perjovschi
 >> atunci
 >>  > sa
 >>  > deschizi gura sa-l comentezi!

Re:

 >dar e bine ca te agiti. sa-ti pui
 > intrebari inseamna un prim pas spre cunoastere. :)

Recunoastere.

 > reciteste-l, domnule. parerea ta despre mine ma lasa rece.
 > faptul ca-ti permiti sa-l critici pe dan perjovschi ma irita.

Although it isn't going to alter your temperature or level of iritation
as I have mentioned previously 'perjovschi' nu este exclusiv perjovschi.

Ce te irita pe tine este iluzia de 'superioritatea'
produsa de neo-comunismul la care tu si 'perjovschi' aderati.

 >desi, n-ar
 > trebui sa conteze ideile tale,

Deoarece tu crezi ca un porc este un aliment
and art also a commodity +?

You shouldn't be irritated that I have called you and 'perjovschi'
prostitutes.
In your upside down scheme of things it is a compliment.

Nu sint ideile mele.
Eu le dau nume.
Tu le dai pret.

 > intrebari inseamna un prim pas spre cunoastere. :)

Recunoastere.

 >in timp o sa intelegi mai mult.

We are time.
Vremeto nikogas ne si umira a ...

 >arta nu e
 > pentru oricine.

All is full of Art.

 > bafta!

We are bafta.  ... a i krugot ne e trkalezen

 >cunoastere. :)

Re:

Koliko +?