Dinescu Lucia on Fri, 28 Jul 2006 12:31:02 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Planuri in/despre domeniul culturii virtuale

 Vreti sa cititi, sa vedeti sau sa ascultati altceva?
    Daca da, va invit in primul rand sa ascultati
emisiunea Cultura.net a lui Catalin Sturza de pe Radio
Romania Cultural, de la ora 11,30.
    Nu ascultati Radio Cultural? Nu-i bai, nici eu
n-am ascultat pina cind m-a invitat Catalin la
emisiunea lui despre cultura pe Internet.
    Dar Cultura.net merita ascultata de impatimitii
domeniului sau de cei care pina acum au stat departe
de cultura virtualitatii! E un bun reper pentru
neinitiati, cit si pentru cunoscatori. Printre
colaboratori se afla Bogdan Ghiu, Cristina Foarfa sau
Florina Pirjol, iar printre invitati s-au aflat Irina
Cios, Carmen Lidia Vidu, Adrian Mihalache, Mihai
Fulger sau Madalina Cocea.
    Luni, voi fi invitata la emisiune sa discut despre
CD-ul multimedia, de teorie a noilor medii, pe care
l-am realizat sub egida CESI. Asadar, ciuliti urechile
si conectati-va!
    In al doilea rand, va invit sa ma contactati daca
sunteti interesati in domeniul spatiului virtual sau
in CD-ul meu de teorie a noilor medii artistice. Am
facut 170 de exemplare din CD si le distribui gratuit
celor interesati!

Asadar, daca sunteti interesati in CD-ul meu de teorie
a noilor medii, vi-l pot da cu placere.
Daca aveti proiecte, lucrari, site-uri, bloguri despre
care as putea sa scriu in rubrica mea din ?Observator
cultural?, astept cu mare curiozitate propunerea
voastra.
   Daca ne strangem o echipa de pasionati ai
domeniului (de la artisti la scriitori, urbanisti,
curatori, sociologi, antropologi etc.), poate realizam
niste proiecte impreuna. Ce ziceti? Cine stie ce va
iesi?
   Astept parerile voastre, comentariile, criticile,
propunerile, ofertele voastre de proiecte:
lucia_simona@yahoo.com
0722971696

Lucia Simona Dinescu
Asist. supl. Fac. de Litere, Univ. din Bucuresti
Cercetator-Colaborator la CESI (Centrul de Excelenta
in Studiul Imaginii)
Doctor in Filologie cu teza de doctorat ?Implicatiile
literare ale spatiului virtual?
Titulara rubricii ?Imagini virtuale? din ?Observator
cultural?, in care am scris, printre altele, articole
despre BB2, Vali Chincisan, Webjay, artmix.ro, teatrul
multimedia etc. Voi scrie in curind despre DVD-ul
AVmotional si despre www.metropotam.ro, simpaticul
animalut urban?