Gabriel Baldovin on Thu, 30 Mar 2006 18:06:09 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] \\ krossing the meta-limnos = lu xu ry

 Gabriel  Baldovin  ...  continuind  the  ever  present  +  ultra  genial  .ro  habit
 ov  impecably.louuuuuuu  self  esteem

 >Mai  cred  ca  poporul  roman  este  mai  degraba  las  decat  agresiv.  Asta  ne-a  facut
 >sa
 >fim  si  ceva  mai  inapoiati

 ia  zi  bre  -  ce  te  face  pe  tine  sa  te  simti  inapoiat  +?
 faptul  ca  esti  inapoiat  sau  avansat  +?

   inapoiat. Cred ca poti distinge faptul ca tonul discutiei se face pe filiera performantelor economice. din acest punct de vedere ma consider inapoiat asemenea multor colegi de-ai mei de tzara.  Precizarea asta are legatura cu replica mea urmatoare.

 faptul  ca  tu  crezi  in  avansat  si  inapoiat  [ca  sa  nu  mai  vorbim  de  lideri  si
 'unul  dintre  cei  mai  apreciati']
 te  face  inapoiat  sau  avansat  +?

   Aici, prin faptul implici "credinta" treci pe alt canal in interpretarea cuvantului "inapoiat". Daca te referi la inapoierea spirituala, iti raspund ca cred ca nu ma face nici inapoiat nici avansat o simpla parere.

 daca  te  consideri  inapoiat  inseamna  ca  ai  vreo  schita  in  cap  de  un  ideal
 ...  cum.ca.daca  -  te  speli  cu  ultra  lux  devii  mai  impecabil
 sau  daca  conduci  un  bmw  esti  mai  civilizat
 daca  mergi  la  biserica  esti  mai  credincios
 daca  crezi  ca  occidentul  este  mai  avansat  esti  avansat

   Poti detalia premisele silogismului tau? Nu inteleg pe ce cai se poate ajunge de la a te considera inapoiat la un ideal particular.

 desteapta-te

   Sint numai ochi si urechi! Desteapta-ma!