0f0003 | maschinenkunst on Thu, 30 Mar 2006 09:35:04 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] \\ krossing the meta-limnos = lu xu ry

Gabriel Baldovin ... continuind the ever present + ultra genial .ro habit
ov impecably.louuuuuuu self esteem

>Mai cred ca poporul roman este mai degraba las decat agresiv. Asta ne-a facut
>sa
>fim si ceva mai inapoiati

ia zi bre - ce te face pe tine sa te simti inapoiat +?
faptul ca esti inapoiat sau avansat +?

faptul ca tu crezi in avansat si inapoiat [ca sa nu mai vorbim de lideri si
'unul dintre cei mai apreciati']
te face inapoiat sau avansat +?

daca te consideri inapoiat inseamna ca ai vreo schita in cap de un ideal
... cum.ca.daca - te speli cu ultra lux devii mai impecabil
sau daca conduci un bmw esti mai civilizat
daca mergi la biserica esti mai credincios
daca crezi ca occidentul este mai avansat esti avansat

desteapta-te

>insa fara sa avem dramele pe care occidentul le-a avut in
>istorie. Nedreptatile suferite in acest spatiu geografic sint chiar copilarii
>fata
>de povestile triste ale Occidentului.

desigur. occidentul a suferit cel mai mult.
in special in balkan - whistles + kms of mf whistles ... dai inainte cu
teoria louuuuuuu self esteem

>Oricum, fara agitatia actuala ma indoiesc ca
>putem recupera handicapul economic fata de acesta.

stii - asa crede si saracu' bou care tot trage pt. jupin
care-l alinta f.frumos cum alinta occidentul. partidul. biserica pe toti
inapoiatii din balkan:

`daca esti cinstit si muncesti ca prostul o sa devii avansat ca noi [pe
lumea cealalta] ...
intre timp ia da colea tot ce ati realizat in comunism. pune-ti fata pe
strada si stai bine
lasa palinca - bea o bere ca toti avansatii democrati`

progresul este inevitabil. ca democratia. ... si realitatea

___

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

                                      ||9||
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       ||
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.eusocial.org