vladimir bulat on Mon, 17 Jan 2005 10:39:58 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] nettime-ro in anii 2000

..si cum se face ca unii mai pot si posta pe nettime-ro in mod constant,
iar altii isi vad, la fel de sistematic, mesajele respinse? Bertalan, si el
un "stramos" al listei(Salut, amice!), ne-ar putea explicita aceasta
anomalie, caci e chiar suparator ce se intimpla,

ochiul de veghe,

v.

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna