vladimir bulat on Sun, 3 Oct 2004 13:39:25 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] mesaj de la Dana Altman

Stimati colegi,

intrucit Dana Altman nu este abonata la lista de discutii nettime-ro m-a
rugat pe mine sa postez acest mesaj:

Stimata doamnsioara Mihaela Kavdanska,

Fiecare critica ishi are rostul sau, cu conditzia insa ca ea sa se refere
la arta, inainte de toate, shi nu la persoana. Comentariile dvs mi se pare
ca se refera mai mult la persoanele lui Vladimir Bulat, Eugen Radescu shi a
subsemnatei, shi in prea mica masura la ceea ce reprezinta expozitzia
insashi. Iar in ceea ce priveshte demersul artistic al lui Eugen Radescu,
ashteptam cu nerabdare sa vedem ceva de acelashi nivel shi din partea
dumneavoastra, care sa va demonstreze profesionalismul. Este foarte ushor
sa spunem: "Shi eu pot, chiar mai bine", fara sa producem insa nimic
coerent.

Nu e pretentzia nici unuia dintre noi ca tuturor sa le placa, dar avem insa
pretentzia sa auzim nishte comentarii bazate pe ceea ce s-a perceput din
demersul artistic. Dar se pare ca tehnicile de umilire ale interlocutorilor
sint concepute drept o metoda noua de exegeza. Personal, ma indoiesc insa
de valabilitatea lor.

Dana Altman

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna