Attila Tordai on Fri, 7 Mar 2003 13:50:11 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Re: Velisar Manea - "Romania vrea razboi"

nu cred ca diputa actuala e dezarmarea Irakului. Dezarmarea este in proces.
Nici siguranta SUA cum afirma ieri Bush la conferinta de presa (chiar
credeti ca Irak va ataca SUA intr-o luna, sau doua???, deci nu mai poate
astepta, trebuie sa actioneze?)
oamenii au iesit pe strada ca se simt frustrati: li se vorbeste despre o
actiune militara inevitabila, desi toata lumea stie ca INCA nu este asa.

daca inspectorii mai lucreaza, de ce trebuie sa-si incheie activitatea, sa
fuga acasa si sa se porneasca atacul militar?? de ce pierderea multor vieti
omenesti nu conteaza??? (si mai ajutam poporul irakian)

si mai e ceva: de ce nu are importanta votul (veto) intr-o ALIANTA?
retorica lui Bush: tara mea nu are nevoie de vot ca sa se apere de inamic,
mi se pare irelevanta.

numai bine
attila