Mickey Maus on Fri, 7 Mar 2003 09:20:37 +0100 (CET)

[Nettime-ro] certuri

Parerea mea sincera este ca lumea noastra romaneasca ar avea lucrui mult mai bune de facut decat sa se certe asha... ca chiorii... Parerea mea!
E clar ca intotdeauna vor exista rivalitatzi artistice, doar asta e ceea ce a facut arta sa avanseze in timp, dar nu cred ca arta romaneasca va beneficia cumva de divortzul public shi cu strigaturi dintre Jozsi Kiraly shi Razvan Ion, shi nici din eterna disputa MNaC shi Perjo nu va ieshi cine shtie ce de interes public... Chiar trebuie sa se implice atat lumea intr-un scandal de genul asta? Sa jignim o gramada de lume? Shi pentru ce?!? Nu cred ca se va produce ceva constructiv de pe urma chestiilor astora. :-(
Ia mai datzi-o dreq de treaba!
Io zic sa ne bucuram de primavara, care e pe cale sa apara, sa ne vedem de ale noastre shi sa incercam sa ne suportam unii pe ceilaltzi (This is the next century... It's the universal spring...). Parerea mea!

M.M.