stefan cosma on Fri, 7 Mar 2003 09:20:11 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] adio bun simt!?

initial m-a enervat in asemenea hal raspunsul lui
Razvan Ion incat m-am hotarat imediat sa reactionez si
sa-mi acord singur un drept la replica.
 dupa ce l-am citit a doua oara m-a frapat tupeul si
nesimtirea cu care 'acest personaj' (artist cu
reputatie internationala(din pacate nu si nationala),
eseist, scriitor, publicist, fondator si editor)
raspunde unui mail scris intr-un ton decent si cu mult
bun simt de catre Iosif Kiraly.

nu fac parte din board-ul artphoto si nu cunosc toate
detaliile disputei dintre I.Kiraly si R.Ion . cu atat
mai putin doresc sa ma implic in conflictul lor
personal. de data aceasta insa Razvan Ion a mers prea
departe. pe un ton de gaita intepata, ce-i denota
caracterul , Razvan Ion , nu numai ca il ataca
personal pe Iosif Kiraly si pe Aurora Dediu, dar se
lanseaza intr-un veritabil atac stil kamikaze , la
adresa unui intreg 'grup conspirativ' condus de I.
Kiraly, alias the Godfather. cine se ascunde in
spatele acestui grup si cine sunt membrii ?

Intamplator I.Kiraly este profesor la Univ. de Arte
Bucuresti, sectia foto-video . la fel de intamplator
la aceasta sectie au fost sau mai sunt studenti,
majoritatea celor ce formeaza 'grupul conspirativ'.
acesti 'groupies' reprezinta astazi tanara generatie
in arta contemporana romaneasca. acesti 'oameni
promovati de Iosif Kiraly' au beneficiat de importante
burse in strainatate si au participat la expozitii de
valoare in multe tari din Europa. din pacate Iosif
Kiraly nu poate fii si profesor si artist si impresar
sau agent. nu el ne-a impins de la spate, nu el l-a
sunat pe Toscani ca sa ajung eu la Fabrica. ne
descurcam si singuri, dar ii suntem recunoscatori ca
am primit dupa cei '7 ani de acasa' inca 7 ca tineri
artisti !

ajungand la punctul 6 , Razvan Ion are tupeul sa
conteste valoarea artistica a unei intregi generatii !

Este foarte trist ca un om cu calitati indiscutabile ,
care a reusit sa puna pe picioare atat o revista
online cat si 2 numere tiparite ale revistei, se
dovedeste a fii un mic dictator orgolios ce improasca
cu noroi pe toti cei ce l-au ajutat.

Personal, as dorii sa stiu si eu cine face parte din
consiliul de administratie al fundatiei ce publica
revista Artphoto ? De ce pe pagina intii a revistei
este trecut Board-ul Artphoto, dar nu si membri
consiliului ? De ce mai este nevoie de un board , daca
acesta nu poate lua decizii prin vot ?

la punctul nr. 10 Razvan Ion incheie cu niste
intrebari ridicol de penibile pentru a continua apoi
la persoana intiia plural (!!) critica la 'gastile'
 din arta contemporana romaneasca..

stimate domnule Ion, ati gresit atat tonul criticii
cat si tinta!!! va felicit anticipat pentru expozitia
dvs. si titlul ei, pe care il gasesc extrem de
potrivit : hidden identities.. Bravo!

stefan cosma