Adrian Mihai on Tue, 9 Apr 2002 01:05:08 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Re:propunere

>  > Dincolo de toate astea, la limita, da, sunt de acord cu Dvs.,
>

>noi astia care am ajuns la aceasta concluzie, avem cateva
>optiuni pentru a rezolva problema:

cu tot respectul, atat pentru interlocutorul in cauza cat si pentru
toti ceilalti pareticipanti la lista, nu ma simt calificat sa-mi
proclam afiliatia la vreun grup anume.

>1. ne autocastram, ne scoatem ochii si ne facem lobotomie
>revenind astfel in campul inocentei.

Avand in vedere ca exista si armasari ce pot fi considerati inocenti
(din suficient de multe puncte de vedere) si acordand creditul
binemeritat colegelor noastre  mai "aerodinamice" decat noi, care ne
sant egale in toate celelalte, nu cred ca "auto-castrarea" constituie
calea cea mai eficienta cale spre inocenta. Probabil ca nu de
inocenta avem nevoie ci doar de intelegerea la care faceti referinta
in ultima optiune. O intelegere care trebuie sa includa si
flexibilitate si adaptabilitate, dar nu resemnare. Sau capete infipte
in nisipuri, mai mult sau mai putin, mioritice. Revolutiile se pot
"face" in fiecare moment, de catre fiecare, prin afirmarea
respectului pentru adevar. Macar...

> [...]
>calitativ dintre fortele distructive si cele constructive,
>atat la nivel macro, cat si microcosmic, tinde sa fie o constanta
>(uneori distrugerea unei intregi galaxii poate sa para doar un
>"reglaj fin" de conturi intre bine si rau) -
>
>sau
>
>3. facem un efort de intelegere totala. asta poate ca ne va linisti
>si nu ne vom mai simti indemnati sa masuram vina altora
>sau a noastra, judecandu-ne in procese interminabile. vom
>avea poate chiar ideea de a face fapte bune, sa ne punem
>bine cu "cel de sus" si sa ajungem in rai.

De judecat, probabil ca nu suntem in masura sa judecam pe altii, in
afara noastra, dar nici nu lasam camera jos! Nu stiu cum e la oricare
din Dvs., dar eu m-am obisnuit sa-mi intentez procese caci imi este
necesar sa ma judec in fiecare moment al acestui balans perpetuu
intre raiul si iadul dintre limitele mele.

Adrian Mihai