Nick Sava on Mon, 8 Apr 2002 20:55:08 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Velisar_grafica@yahoo.com

Am ajuns (intimplator) pe aceasta lista, si urmaresc (citeodata) discutiile
de pe ea, desi m-am dumirit ca la ea participa mai ales autori de arta foto
si video (eventual e-art). Pina in acest moment singurele discutii care mi
s-au parut interesante au fost cele din ultimele zile privind rolul
'cameraman'-ului, dar asta este altceva. Acum vrea sa incerc sa ma lamuresc
despre aceasta forma de arta zisa 'instalatie', in care se pare ca
Mainstream-ul este cu 50 de ani inaintea sarmanei tarisoare mioritice.
Traiesc de 12 ani in Canada, pot spune ca incerc sa ma tin conectat cu viata
artistica locala (in ciuda opiniilor 'europenilor', este destul de intensa),
fac eu insumi ceva arta (pictura, mai precis), dar sunt totusi in total
intuneric la ce anume se refera termenul 'instalatie'. Nu tin minte sa fi
intilnit asa ceva prin galeriile locale, dupa cum nu am intilnit nici in
Seattle si Portland, orasele americane in care am locuit mai mult timp. Nu
afirm ca nu exista asa ceva, desigur, ci doar ca impresia mea (de pe
margine) este ca - cel putin in acest domeniu - Romania este cel putin la
nivelul tarilor nord americane.
Poate cineva sa imi explice, totusi, aceasta forma de arta vizuala? Chiar si
in privat..
Multumesc
Nick Sava