Velisar Manea on Mon, 8 Apr 2002 20:18:09 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Velisar_grafica@yahoo.com

     Am un proiect in care cer ajutorul oricui. Veti
vedea imediat de ce.
     In Timisoara au inceput sa se miste lucruri in
arta contemporana dar, evident, atāt artistii cāt si
publicul au de recuperat mult, cica vreo cincizeci de
ani. De exemplu nu prea se stie pe-aici (cu cāteva
foarte cunoscute exceptii) cu ce se manānca aceasta
atāt de normala forma/forme a artelor vizuale si
bibliotecile/site-urile/documentatiile etc. sunt
mijloace indirecte, greoaie. Cum se poate face ca
accesul la niste informatii de baza sa fie direct?
Care ar fi acele informatii? Nu se stie, parerile sunt
impartite. Asa ca m-am decis sa pun intr-o
"instalatie", adica o lista expusa intr-un spatiu
expoitional la care, evident, ajunge multa lume
(treaba va fi mediatizata), ce crede fiecare ca ar fi
esential de citit/vazut/stiut.
     Va rog deci sa-mi trimiteti niste titluri,
autori, lucrari, din orice sfera a culturii si orice
timp care ar putea fi utila apropierii de
"mainstream", orice produs cultural pe care-l
recomandati si numele dumneavoastra. Asta pentru ca sa
se stie cine ce recomanda.
     Fiind informatii-sursa care conduc la dezvoltarea
gāndirii nu am nevoie numai de o istiorie a artei
contemporane sau un review al unor expozitii. Adica,
de exemplu, eu as recomanda pe lānga Kabakov un
Kundera sau un Rushdie. Cred ca, oricum, m-am facut
inteles.

                                Va multumesc