_contur on Thu, 4 Apr 2002 16:29:09 +0200 (CEST)

Re: Re: Re: [Nettime-ro] propunere

[mesal fara diacritice mirc. parerea exprimata e a mea proprie, ca si cea
dinainte]

si eu am fost implicat intr-un proiect cu si despre romi, numit "Impreuna cu
romii din Banat: poentru o dezvoltare locala durabila", coordonat de Institutul
Intercultural din Timisoara.

in acest proiect eu am participat ca sociolog si ca fotograf [amator]. am facut
destule fotografii, dar am incercat sa surprind altceva decat ceea ce se
promoveaza. in continuare sunt colaborator al fundatiei a 3a europa intr-un
proiect asemanator celui descris de dl. Iosif Kiraly

am citit despre proiectul dl. Iosif Kiraly intr-o revista, imi scapa acum
numele... dar ceea ce au facut cei trei acolo este cu totul altceva...

florin fara/flo'/grupul contur

_grupul contur
_[bozo, flo', gheghe, hor@tius]

_kontakt_farului14_9_1900_timishoara_romania
_tel_093_249029_bozo
    _094_629392_flo'
    _095_384734_hor@tius