Adrian Mihai on Mon, 25 Mar 2002 10:45:08 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] pescuim, maria ta!

Title: Re: [Nettime-ro] pescuim, maria ta!
Vlad Nanca,am sa raspund totusi curioaselor tale insistente,care au declansat alte reactii de solemnitate.Prin sample-uri de nettimero am convins un grup de pescari sa participe la un performance pe lacul Sinoe in plina prohibitie si o casa de film independenta sa produca filmul evenimentului.Nu ti-a cerut nimeni tie sau altcuiva sa intelegi altceva decit poti tu sa intelegi.Nu ti-a cerut nimeni sa subscri sau sa participi.Sau sa te apuci de pescuit.

Do You Yahoo!?
Yahoo! Movies - coverage of the 74th Academy AwardsÆ

Si totusi, cum ar fi sa gasiti un alt 'spatiu' pentru discutiile despre pescuit? Va intreb in calitate de receptor involunatr al mesajelor. Mi se pare si mie ridicol sa primesc mesaje despre pescuit pe o lista de la care astept altceva. Trecand peste dezinteresul pentru pescuit si peste neplacuta impresie cauzata de oarecum infantila graba cu care se apeleaza la neologisme inutile, mai ca v-as intreba ce inseamna pentru dumneavoastra acel 'un performance'.

Reactii 'de solemnitate'? cum traduceti in romaneste?

Adrian Mihai