kees on Sun, 2 Jun 2019 10:55:39 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Brexit: The Uncivil War

Ah ja natuurlijk, "het Britse volk". Ik dacht al wat bezielt ravage de
laatste tijd maar die gelooft in het Britse, en waarschijnlijk blanke,
"volk". Nu die volgens de recensent een overwinning heeft behaald, rest
de vraag wat die overige 48,1 procent (van de stemmers dan ook nog) dan
is: "elitair establishment" zeker?

Kees

--
PS: Altijd op zoek naar klussen!