Jeroen van Loon on Wed, 28 Sep 2016 16:27:45 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Mijn DNA data is verkocht!

Mijn volledige DNA data heeft één jaar lang te koop gestaan, online, via www.cellout.me <http://www.cellout.me/>.
Iedereen kon een bod plaatsen.

Gisteren nacht is het na een spannend biedingsproces verkocht aan degene die het hoogste bod had om 24:00h.
Verbeke Foundation <http://www.verbekefoundation.com/> is hiermee de nieuwe eigenaar van mijn 380gb aan persoonlijke DNA data opgeslagen in het kunstwerk Cellout.me <http://cellout.me/>.

Ik kijk met veel plezier, spanning en enthousiasme terug op het afgelopen jaar.

Ik bedank hierbij graag nogmaals Soledad Art Foundation <http://www.soledad.nl/page=art.home/art-foundation.html>, ErasmusMC <http://www.erasmusmc.nl/> en het KF Hein fonds <http://www.kfhein.nl/> die dit kunstwerk mede mogelijk hebben gemaakt.

Met hartelijke groet,

Jeroen van Loon

www.jeroenvanloon.com <http://www.jeroenvanloon.com/>
twitter - @jeroen_vloon