merijn oudenampsen on Thu, 7 Jul 2011 18:26:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] De knuppel regeert... en de Balie zag dat het goed was

Omdat ik niet geloof dat de wereld zich in zwart wit dichotomieën laat
beschrijven. Eerder een pastel van grijstinten. Zoiets?

Op 7 juli 2011 18:03 heeft  <ravage@antenna.nl> het volgende geschreven: