Menno Grootveld on Wed, 7 Jan 2009 01:41:45 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Wanbeleid telecombedrijven

Boyd Noorda, Socia Media schreef:

> Hear hear, http://spreadopenmedia.org/
>
> Boyd

Jongens, dat is allemaal ontzettend kortzichtig. Natuurlijk is open
source helemaal okee en hoop ik ook dat het de toekomst heeft, maar
voorlopig is het nog steeds alleen maar weggelegd voor mensen met een
beetje computerkennis en kan de functionaliteit over het algemeen niet
tippen aan die van 'geile merken.'