Patrice Riemens on Sun, 27 Jul 2008 10:08:46 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Beeldrecht Weerloze Waarden op komst

Beste allemaal,

De netiquette verbiedt om met twee woorden op een posting te reageren, dus
ik zal het een beeje moeten uitdijen, al zou ik kunnen volstaan met

Hear! Hear!

(op wat Paul schreef)
(u hoeft niet verder te lezen, dus...)
... of toch:

Het beste vond ik de eindopmerking tussen haakjes. Ik zou willen dat
iedereen hier dat zich realiseerde, en bij zich zelf te raden ging in
hoeverre zij/hij ook niet besmet is met het copyright virus. De reden
hiervoor is m.i. grotendeels terug te brengen op de 'het is nu eenmaal
zo', een verlengstuk van de TINA ('There Is No Alternative' - Margaret
Thatcher) gedachte. Ik zie het veel om me heen: ' we moeten nu eenmaal
leven met ...', 'er valt niets meer te doen tegen ...', vul maar in (CCTV,
RFID enz.enz.) Oh nee?

Bedankt Paul!

Cheers, patrizio en Diiiinooos!
("leven? betalen!" ;-)