Kees Stad on Mon, 6 Nov 2006 17:19:06 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] [Nieuwsbriefspreeksteen] 14: verslag van verstoord debat op en om de Spreeksteen

Beste Bart de Groot/Spreeksteen,

Heel erg jammer natuurlijk dat je feestje gisteren enigszins anders verliep
dan je gehoopt had (alhoewel, volgens mij ben je best blij met alle aandacht,
tot die tijd had nog nooit iemand van die spreeksteen gehoord) en we hopen
allemaal dat het nu weer rustig als vanouds wordt en geen kip zich meer wat
aantrekt van wie er op dat blok beton in het park gaat staan prevelen. Toch
heb ik een verzoek: noem mensen die wat ondernemen tegen een
extreemrechtse idioot (en dat is die Smit echt wel, ik kan er ook niks anders
van maken: http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/) geen zwarthemden.
Het is zo kinderachtig. Ik snap dat je boos bent,  maar je hebt geen flauw
idee wat je zegt en wat voor misselijkmakende geschiedenis de echte
zwarthemden op hun geweten hebben.

Dank je wel, Kees