Jos Horikx on Thu, 23 Jun 2005 15:16:04 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Google vindt vertrouwelijke web-informatie

At 09:40 23-6-2005 +0200, Frans Bieckmann wrote o.a.:
>From: <keesstad@xs4all.nl>

[quootvolgorde etc hersteld]

>ik ben het met Kees eens, ik word doodmoe van dat soort arrogante
>internetcep's... kom op, ga in op de inhoud, niet op dat technische geneuzel

Op de inhoud was in het eerste bericht (althans in de eerste
reactie) reeds ingegaan: ("een verhaaltje waar verder niks  mis
mee is, ook niet met het verhaaltje van keesstad")

Nettime gaat (o.a.) over het Netgebruik en allerlei trends die er
op het Net of m.b.t. het gebruik van het Net te onderscheiden
zijn, en Nettime gaat er vervolgens over (of kan daar over gaan)
die trends vervolgens kritisch te beschouwen. Dat is dan ook
het enige wat er gebeurd  is in deze draad...

Onhandig quoten en verwijzen etc. is wel degelijk van inhoudelijk
belang omdat het de efficientie waarmee men zich succesvol
kan verdiepen in de een-of-andere problematiek nogal sterk naar
 beneden terugbrengt. Dat heeft dan *directe* gevolgen voor
hetzij het gebruik van het medium zelf, hetzij voor de populatie
van de mensen die van zo'n medium gebruik wensen te maken.

(En hier is dan sprake van twee "lagen" van dat medium, het
algemene medium hier is de mail- en discussielijsten op Internet
en de tweede, meer specifieke laag is *deze* lijst (Nettime dus))

JH