Albert Keizer on Thu, 23 Jun 2005 12:40:48 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Google vindt vertrouwelijke web-informatie

On Thu, Jun 23, 2005 at 09:40:21AM +0200, Frans Bieckmann wrote:
> ik ben het met Kees eens, ik word doodmoe van dat soort arrogante
> internetcep's... kom op, ga in op de inhoud, niet op dat technische geneuzel

Mee eens dat reacties op het schenden van netiquette vaak nogal overdreven
zijn. Maar het weer niet mee eens dat dit soort reacties 'technisch
geneuzel' is.
Als er na een stuk tekst een link wordt toegevoegd die
kennelijk meer info zou verschaffen aangaande gelezene, dan verwacht ik dat
als ik dat adres bezoek ik ook meer info hierover vindt. Aan die beweegreden
zit niets technisch. Het zijn gezonde omgangsvormen.
Als de link dus niet verwijst naar meer informatie, dient het niet toegevoegd moeten worden.
Het excuus dat t bewuste artikel dan kennelijk op de frontpage heeft gestaan
en nu is weggehaald is onzin, men dient altijd te dieplinken naar t bewuste
artikel zelf.

grtz
Albert

--
"Anyone who can appease a man's conscience can take his freedom away from
him."