geert on Tue, 25 May 2004 09:34:29 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Under Fire symposium | May 29, 2004

> Ik neem aan dat als nettime-d uitsluitend voor Duitstalig materiaal
> bestemd is, dan nettime-nl uitsluitend voor Nederlandstalig materiaal
> bestemd is?

Bedankt, Rob. Ik ben het met je eens. Menno Grootveld en ik zijn
regelmatig in kontakt over deze kwestie.

Punt is alleen wel dat Engelstalige aankondigingen over bijeenkomsten in
Nederland natuurlijk wel welkom zijn. Het
Under Fire symposium wordt in het Engels gehouden. Of er een
aankondiging in het Nederlands bestaat weet ik niet precies.

Ook zijn er mensen in Nederland woonachtig die (nog..?) geen Nederlands
schrijven. Misschien kunnen ze het wel lezen en verstaan, maar schrijven
is toch net iets ingewikkelder...

Waar jij waarschijnlijk aan refereert zijn mensen die mails aan diverse
lijsten tegelijkertijd sturen. Menno en ik attenderen deze mensen op het
'regionale' karakter van nettime-nl en als ze zich daar niks van
aantrekken worden ze op de filterlijst gezet zodat ze niet meer
zondermeer kunnen posten.

Met vriendelijke groeten,

Geert