Rob Coenen on Wed, 19 May 2004 18:34:38 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Under Fire symposium | May 29, 2004

Misschien dat ik het niet helemaal goed begrijp, maar aangezien ik
alleen lid ben van nettime-nl vind ik het nogal irritant dat er
regelmatig louter Engelstalige postings via nettime-nl in mijn mailbox
belanden.

Ik heb de 'lijst-omschrijving' van nettime-nl er nog maar eens op
nagelezen (http://www.nettime.org/cgi-bin/mailman/listinfo/nettime-nl)
en hier staat, bij monde van 'geert@xs4all.nl' in november 1996:

"Aangezien niet iedereen op een theoretisch en literair hoogstaand
niveau in het Engels kan schrijven en veel goede artikelen niet in het
Engels zijn vertaald, hebben we besloten om met nettime-nl te
beginnen. Vrijwel gelijktijdig start vanuit Berlijn nettime-d, dat
uitsluitend Duitstalig materiaal zal bevatten."

Ik neem aan dat als nettime-d uitsluitend voor Duitstalig materiaal
bestemd is, dan nettime-nl uitsluitend voor Nederlandstalig materiaal
bestemd is?