MJ on Mon, 17 Nov 2003 16:05:07 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] 'Wat zie ik, ben jij werkloos?'

heb het natuurlijk meteen geprobeerd
maar moest ook een beroep invullen

ik kon dus niet alle werkzoekenden vinden in mijn straat
wel kon ik zoeken naar alle werkloze
melkveehouders,prostituees of decorsorteerders in
mijn straat.

dit bof-berichtje lijkt een beetje opgeblazen

en trouwens is het erg als je geen baan hebt?
blijkbaar ben je wel opzoek gezien je je cv openbaar maakt

nee, neem dan die onzichtbare werklozen die niet
op die site staan en wel bij mij in de straat
wonen.

-mj