martin sjardijn on Wed, 4 Dec 2002 10:41:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Weightless Sculpture Projects

Karoly,

nee niet "terug naar een tijd toen het nog goed was" maar wel periodes die
"goed"
waren meenemen als geschiedenis in het Nu!

Immers je zei:
>Nog voor deze periode (de BKR periode) was de kunstwereld
>gewoon een dump-plaats geworden voor werklozen. Dat was zeker niet goed
voor
>de kwaliteit van de beeldende kunst in Nederland. Mensen die iets echt
>nieuws willen doen moeten vaak nog steeds uitwijken naar het buitenland.

Wie hebben je dat eigenlijk verteld? Toch niet die vermaledeide voormalig
maoist
en BBKA man die op de VA rondwaarde? Dat zijn "verkeerde" (lees: zij die
omwille van politieke bedoelingen de geschiedenis geweld aan doen)

Stem toch SP!

met groet, martin