Karoly Toth on Wed, 13 Nov 2002 22:33:01 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] identiteit en digitalisering

Beste Lars,

het eerste moment dat we van e-idendtiteit kunnen praten, was
hoogswaarschijnljk in de pre-historische tijdperk,
toen een Homo Erectus getroffen werdt door een bliksem en na het overleeft
te hebben vroeg hij/zij van de oorzaak af.

ik heb wel een paar pre-historische grotschijderingen gezien over dit
onderwerp.

de groeten k

Károly Tóth
karoly.toth@xs4all.nl