lars lars on Wed, 13 Nov 2002 21:54:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] identiteit en digitalisering

Hallo mensen
Ik ben op zoek naar een vroeg moment waarop een term als "elektronische
>identiteit", "digitale identiteit", "e-dentiteit" of iets in die trant
>gebruikt wordt.  Het liefst heb ik zelfs het eerste moment waarop een
>dergelijke term geintroduceerd wordt in een of ander rapport, boek of
>essay. Het gaat me dus om een zo vroeg mogelijke combinatie van identiteit
>en "elektronisch, digitaal, computer, internet, enz."
Heb je dus wat gelezen hierover, dat lang geleden is, of waar verwezen wordt
naar een oude tekst, laat het me weten. Ik heb namelijk geen idee. jaren
'50, '60, '70, '80, of misschien nog al eerder??
>Wellicht kun je me helpen of ken je mensen die mij kunnen helpen
>hiermee.
>Het is van belang voor mijn scriptie!!
In ieder geval al hartstikke bedankt voor het lezen van de mail

Groeten,
Lars..