Leon Kuunders on Fri, 27 Sep 2002 11:19:02 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Re: Zakkenvullers op het strand

> From: Anneke Auer
> Subject: [Nettime-nl] Re: Zakkenvullers op het strand
>
> Het voordeel van ludieke acties is wel dat het een gezellig
> tijdverdrijf kan zijn

Me dunkt. En het onthaast en waait uit tegelijkertijd.

> en dat de deelnemers de waan hebben dat ze iets zinvols doen.

Dan denk ik dat je het intellect van de deelnemers onderschat.

Het is inderdaad absolute waanzin te veronderstellen dat met zakkenvullen op
het Scheveningse strand de bescherming van een Internationaal Gerechtshof te
Den Haag vergroot wordt. Of dat linkse intellectuelen een geschikt leger
vormen.

Zoals je zelf al opmerkt: de meeste politici vullen enkel hun eigen zakken.
En daar kunnen we geen zak aan doen.

> Ik heb echter wel wat beters te doen.

Dat is mooi. Zeker in deze tijden waarin dat voor veel mensen steeds minder
geld.

-Leon.