Richard Reekers on Fri, 24 May 2002 03:57:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] schoolproject + community Nettime-nl

Marius, Nettime,

Mooi verhaal trouwens.

Over je vraag: ik denk dat er behoefte is aan een kritische
maar neutrale website om de Nettime-nl e-list community te
ondersteunen. Met handige tips en trucs die de NL-Nettimers
van het eerste uur zelf hebben uitgevogeld - en mensen zoals
ik met schade en schande wijs hebben gemaakt - om die aan de
nieuwe lichtingen e-criticasters door te geven.

Zoiets dergelijks staat ook al hier:

http://amsterdam.nettime.org/Lists-Archives/nettime-nl-0203/msg00098.html

Groet,

Richard